کد خبر: ۷۱۲۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

تصاویر| جنجال پورشه‌های چهار رنگ زن اینفلوئنسر در اینستاگرام

انتقادات از یک زن اینفلوئنسر روس تبار در اینستاگرام در میان کاربران روس رسانه‌های اجتماعی بالا گرفته است.
تصاویر| جنجال پورشه‌های چهار رنگ زن اینفلوئنسر در اینستاگرام
آفتاب‌‌نیوز :

"یانا رودکووسکایا" سلبریتی معروف در روسیه و اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی به تازگی پس از انتشار تصاویری از خود کنار چهار خودروی پورشه‌اش با رنگ‌های متفاوت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او در این کلیپ در حال غبارروبی چهار خودروی لاکچری پورشه ۷۱۸ کیمن اس، پورشه ۹۱۱ توربو کابریولت، پورشه پانامرا جی تی اس و پورشه کاین اش دیده می‌شود. او در متن پست منتشر شده‌اش نوشته است: "می‌توانید به من کمک کنید و بگویید فردا برای شرکت در مراسم جوایز موسیقی کدام یک از خودرو‌ها را انتخاب کنم"؟

کاربران خشمگین روس در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اند که این اینفلوئنسر در حالی از طرفداران‌اش می‌پرسد که کدام یک از چهار خودروی پورشه را برای رانندگی انتخاب کند که بسیاری از مردم گرسنه بوده و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

یکی از کاربران نوشت: "چرا این گونه خودنمایی می‌کنید؟ ما برای خرید دارو و مواد غذایی برای فرزندان مان تلاش می‌کنیم". یک کاربر دیگر نوشت: آیا چیز دیگری برای افتخار کردن و بالیدن ندارید؟ کاربری دیگر نوشت: ابتذال تا چه حد؟ یک کاربر دیگر نوشته است: چرا وقت خود را صرف کمک به افراد نیازمند نمی‌کنید؟ یکی دیگر از کاربران پیشنهاد داده که برای رفتن به مراسم اعطای جوایز دوچرخه‌سواری کنید.

این ویدئو در حالی منتشر شده که کاهش درآمد شهروندان روسیه در ماه‌های اخیر افزایش یافته و آنان شاهد رشد قیمت مواد غذایی بوده‌اند. بیش از یک هفتم روس‌ها زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

یانا ۴۶ ساله متولد مسکو و بازیگر و مجری تلویزیونی است. این سلبریتی روس از هواداران سرسخت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه است و پنج میلیون دنبال کننده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین